josefsssons -            

Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på det vi inte har.

Tänkte lägga in lite bilder från Praoen, blev inte så många men ändå nåt :)
Jag orkar inte sitta och rabbla vad jag sysslat med under veckan, men jag har hjälp till under plåtningar, sprungit på "uppdrag" (åkt iväg för att lämna saker), städat, filmat under plåtningar, klippt presentkort, vart på fotoutställning (GRYMMA BILDER), ja men lite sånt, har varit skit kul och jag uppskattar alla som jobbar där. puss :) ♥
Plåtning för bubbleroom, Petra :)

Tack för en bra vecka ! :)

Kommentarer
Ellinor

Hej!
Jag ska praoa veckorna 12-13 och funderar på att praoa hos bingo rimer. Jag undrar nbara om du har en mejl adress eller nåt dit, har letat men inte hittat nån... Super tacksam för svar!
Kram

Svar: Nej tyvärr jag kollade igenom min mejl men hittar inte mejl adressen.. Men testa mejla, [email protected] :)
josefsssons.blogg.se



2013-01-19 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback