josefsssons -            

Det får mig att tänka om på nytt igen.

Hej Bloggen ! :)
Jag konfirmerade mig igår, haha Jag och Amanda hade till uppgift att berätta om massa bilder som vi tagit i polen, och vad händer då ?  Jo båda börjar as garva sen sluta det med att alla i kyrkan satt och skratta, Fast det blev rätt bra ändå för alla tyckte typ att det lätta upp stämningen :) Sen skulle jag läsa nån text och va rädd för att börja skratta igen, men det gick bra :)
Bilder ifrån konfirmationen,
Erika, Evelina, Jag och Amanda F
Amanda N och Erika
Evelina och Amanda
Haha jag står och skrattar i bakrunden, bjuder på det, sen är det Circe, Gustav, Sally och fia där fram :)
Ja så nu är man konfirmerad, Hahahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback