josefsssons -            

never say never

Igår hade jag faktiskt en underbar Fredag. Först va det en as skön dag i skolan, vi kolla på film på typ alla lektioner sen hade vi hemkunskap, Efter det drog jag tsm med Evelina och Sally in till stockholm, Även om vi fick sitta på nån metallställning i 40 minuter för att det inte fanns några platser så va det värt det, När vi kom upp köpte vi biljetter till "Never say Never" Justin bieber, och nu tänker alla, fan vilken tönt. Men seriöst den va GRYM, jag har aldrig varit ett fan till han men filmen va så himla bra, 3D också !! se den. Innan vi såg den gick vi runt i affärer, fick med mig lite hem, som ja visar ikväll. Vi åt på donken osv. As trevligt.
Sen efter bion hoppa vi på tåget hem, och där mötte ja upp steffe också som följde med hem hit, för till fället ligger han brevid mig och sover med kepsen över ansiktet, söt typ.

Men nu ska ja väcka killen, puss på er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback