josefsssons -            

ingen är så rik att man har råd att förlora en vän.

sämst uppdatering men i alla fall, igår gick ja upp runt 9 sen ner till hallen och spela match. DEN VA GRYM! vi mötte serieledarna vi va inte fullt lag, dom har aldrig förlorat eller spelat lika förut. Men va händer? VI SPELAR LIKA ! BÄST !
Efter matchen åkte ja och mamma på en visning, sen skjutsa hon mig till tåget och jag åkte vidare till steffe. Trevligt ;) hihi. Runt 10 följde han mig till tåget där majas föräldrar hämtade mig och så åkte ja hem till maja och sov där! hehe♥

Idag har jag varit i gnesta och firat min kusin, och just nu för tillfället sitter ja och pluggar till ett prov vi har imorrn och ja kan inte ett skit... :( fan. Nej nu ska ja fortsätta, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback