josefsssons -            

dream about it

Tjena kära människor!
Efter jag och Steffe legat och segat oss ett bra tag, tog vi oss upp och börja med att steka köttbullar och koka makaroner, haha han tyckte jag va söt när jag stog och stekte köttbullarna (a) ,

tills clara kom på att vi skulle göra vofflor, och det va inget vi banga på. Så vi sket i köttbullarna och gjorde vofflor, haha det va en upplevelse det.. ;) Det va allt ifrån bränna sig, tappa vofflor, smet krig, skratt, och kramar. Och så ville han testa göra en voffla med oboy i ? haha ja den smaka väl... aa... haha. Nej nu ska ja proppa i mig lite godis, puss!

Kommentarer
nicole

svar;

tack! synd att ni inte fick trejdeplatsen..

heheh.. känns wierd att du skrev till mig, men jahaaa där ser man. hur hittade du min blogg ? :)



Blogg: http://nicolealm.blogg.se/
2011-03-28 @ 21:37:12
Anonym

vem är stefan? :D



2011-03-29 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback