josefsssons -            

Det värsta med lögner är att veta att du inte är värd sanningen

Idag har jag typ känt mig duktig, Jag vaknade av att Fia kom hem till mig och kasta sig i sängen. Efter ett tag börja jag städa mitt rum, våga in ens ta före och efter bilder för det va så grymt stökigt, låg 8 handdukar på mitt rum, och hela garderoben. :O. Senare drog jag ner till stan och lämna tillbaka tröjan ja beställde, sen vidare hem till Fia där Evelina också va. Nu ska jag kolla på några filmer som en söt läsare gav förslag på. puss

Kommentarer
Paao

hejhej ! söt blogg (:

Jag försöker få långt hår, har du några tips på hur man kan göra ? tyckte att du hade så långt hår (:



Blogg: http://strawberryss.blogg.se/
2011-01-04 @ 19:46:55
Charlotte

Herregud så söt bild ! Vilken kamera har du tagit den med ? Följ gärna min blogg för jag kommer följa din! Kramar Ceelle. <3



Blogg: http://www.ceelle.devote.se
2011-01-05 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback