josefsssons -            

Det finaste som finns är ärlighet.

Hej !
Nu är jag hemma igen, träffade Bella på bussen. Vi drog lite skills på tåget. väldigt värt faktiskt. När ja kom till stockholm mötte Sally och Evelina upp mig. Sen drog vi vidare in till stan och kolla runt i massa affärer, hitta as snygga skor som kosta ca. 1000000 kr, kanske lite överdriv eftersom att det egentligen va 1000 kr, men jag hade i alla fall inte råd, så dom fick inte följa med mig, men däremot hitta jag min älskade tröja , som jag slänger in bild på snart. Sen såg vi "easy A", faktiskt rätt bra. Sen kom gulliga pappa och hämta mig :) ♥
snabb bild innan jag sprang vidare till bussen..

Kommentarer
latife

allt bra ? :)

följa varandra via bloglovin ? :D



Blogg: http://iiifes.blogg.se/
2011-01-03 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback