josefsssons -            

this world

kan börja med att säga att jag inte bloggar så mycket på grund av att jag inte har min kamera hos mamma, det tar drygt 2 minuter att åka till pappa och hämta den, men det känns väääääldigt jobbigt faktiskt.


I måndags hade vi tjejkväll, Snackade massa, runt 10 kom vi på att vi lovat att dra till donken på sommarlovet, alltså va det bara att köra på det ! Tog cyklarna och drog, moppar också. Obs att det är strängnäs vi skulle till, 2,5 mil !! Kommer halvvägs och det börjar regna, perfekt !
Kom i alla fall fram efter ett bra tag, tog varsinna glassar eftersom att ingen va hungrig, värt !

Igår drog jag, Evelina och sally och shoppade, kommer bilder på det jag köpte, hoppas jag ! puss.'




Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback