josefsssons -            

kan du möta mig nån stans på vägen ?

förlåt för sämst uppdatering men det är inte många tillfällen ja orkar sätta mig upp och ta fram datan, imorse när jag vaknade kännde jag mig piggare och mådde lite bättre så ja hoppade in i duschen och det va nog inte så bra fast endå bra, det va nödvändigt men ja svimma nästan :O men när ja kom ut kände ja mig piggare och eftersom att ja hade klipptid idag åkte ja och klippte mig visst ja hade feber men ja va tvungen kände ja. Det va nog inte heller så smart för nu ligger ja här med över 39 grader igen. :( känner mig ganska liten på jorden just nu. tjejkväll imorrn också men vet inte hur ja mår då får se.

bild på hur håret blev kommer när ja inte ser ut som om ja varit med om andra världskriget. men ja har bara toppat det så kanske inte så mycket att se. ♥ puss saknar alla nåt enormt !

Kommentarer
amanda nyström

sv: gud så söt du är tack (: <3

vill du underhålla mig idag? :p

skicka ett sms när du vaknar, hehe :)<3



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2010-10-15 @ 06:59:50

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback