josefsssons -            

en vanlig dag

bild från idag :) ♥
Det finns en sak som är magisk och det är hur bra jag mår av min aldra bästa vän. Det är ofattbart hur en människa kan lyckas sätta så många pusselbitar på plats i mitt liv. Jag tror inte nån förstår hur enormt mycket den tjejen betyder. Jag hoppas hon själv förstår det. Men Hand i hand livet ut är en svår mening att leva upp till, men gud vad vi ska ge allt för att klara det. vad som en händer kommer jag alltid finnas där för dig. Det finns ingen och då menar jag ingen som kommer få förstöra det vi har och det finns ingen som kan ersätta din plats jag har sparat här hos mig. Den tomhet som skulle kvarstår när du inte längre står vid min sida är hemsk att tänka. Allt vi tillsammans lyckats bygga upp skulle rasa. Jag skulle aldrig bli den jag är idag. Alla bitar vi nogrannt  limmat ihop skulle falla igen. Det fanns en tid när det kändes som om hela himmeln skulle ramla ner och gå sönder, ja kände mig så nere. Jag va så svag. med dig vid min sida lyckades jag sakta men säkert se det postiva i allt. jag har släppt taget på dom som jag nu insett fått mig känna mig så nere. visst det tog emot men nu är det gjort.

Jag är älskar dig så galet mycket, när jag är med dig är jag mig själv. Jag trivs och oavsett vad vi gör så är det fantasiskt. Jag är överlycklig för att vi kan ligga och prata om allt och ingenting i timtal. Jag är glad över att vi inte tröttnar på varandra, att vi saknar varandra oavsett om vi varit ifrån varandra en månad eller några timmar. Du är så otroligt fantastisk.

Kommentarer
Anonym

Det finns inte ord för hur lycklig jag är när jag är med dig. Vi klarar allt tillsammans och du är den människa som betyder mest för mig. Oavsett hur många som försöker vara som dig så kommer de aldrig lyckas. Du är bäst och ingen slår dig. Tack för allt bästavän. Livet ut. Föralltid<3



Blogg: http://bjerlind.blogg.se/
2010-11-21 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback