josefsssons -            

en ny dag och nya svåra val, kanske var du ett som aldrig återkommer

Fredag: Hem till fia efter skolan, lämna blommor till hennes mamma som fylde år. Sen åkte jag och eve till Eskilstuna, och mötte upp lite folk där, senare drog alla vidare till kungsör. Faila ganska starkt på tåget. Sen va vi typ där till 2 och sen kom min gulliga pappa och hämta oss. ganska värd kväll.

Lördag: Vakna, käka frulle, drog och spela match i gnesta. Sen hem, duscha och sen ner till pizzerian och möta upp eve och fia, sen hem till fia och baka. senare drog eve hem. jag och fia drack te och sen fixa oss. sen hopp ner i sängen och där log vi och snacka hur lääänge som helst . puss

Söndag: vakna brevid fia. Båda hoppa upp för att sen dra ner till julmarknaden och typ lämna bak saker. Fattar inte riktigt vad dessies.se gjorde i mariefred men hon va i alla fall också nere på stan. haha. Nu ska jag plugga till alla prov vi när nästa vecka.
Inga bilder just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback