josefsssons -            

jag vill visa dig allt

nu har vi kommit hem igen. Vilket betyder att jag kan börja blogga igen :) fast ha inte för stora förhoppningar hehe nu lät jag som en tant, men det blir jätte bra.
Torsdag : åkte runt 6 och efter 2 timmar var vi framme i östhammar, när vi kom fram gick vi ner till bryggan och knäppte lite bilder i solnedgången.  alla bilder kommer senare
Fredag : Midsommar ! Vi började dagen med att åka till stenskär där vi träffade massa folk :) Sen drog vi hem och bytte till lite varmare kläder och sen hämta vi moppen och brummade till lite annat folk och grillade och det råka slinka ner lite jordgubbar också . Älska . hehe sen lite senare runt 11 åkte vi in till öregrund, och seriöst jag skojar inte hela sveriges alla ungdomar va där och festa.. Det va folk ÖVERALLT, så vi blev inte kvar där så länge, som tur va...

Lördag : Vi åkte in till öregrund och fikade tsm med lite folk , sen åkte vi till stationen och mötte upp kajsa och jossan. Senare så va vi bara i huset och umgicks ( om det ordet ens finns vet jag inte..) hehe
Söndag : vi fick för oss att vi skulle ro in till östhammar vilket vi gjorde också hehe. tror det tog runt 2 timmar kanske. Skit mysigt satt med filtar och hög musik i båten :) I östhammar kom vi på att vi glömt rep att knyta fast båten så vi satte fast den med nån speciall grej vi lyckades fixa med flytvästen heheh, sen tryckte alla i sig pizza och köpte godis. jo tack jag vet, väldigt tjockt.. Men sen när vi skulle ro tillbaka va det plötsligt storm på havet så vi kom ungefär 200 meter på 25 min, haha vi lixom rodde i motvind plus vågor som tog båten på fel sida av dom röda pinnarna så vi gick typ på grund.. det sluta i alla fall med att peter,pelle och simon kom och hämta oss med motorbåten haha.
Idag : Packat, packat och packat . sen åkte vi hem och träffa reban och bada i poolen, senare träffa vi kajsa,jossan och jenny också :)

Mina bilder funkar ju inte i majas data så dom får jag lägga in när jag kommer hem, men har 2 från reban idag för flera orkar jag inte. :P
ett plus i kanten till er som läste :) Kul att det gick att göra mellanrum mellan alla dagar också..åå jag pallar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback