josefsssons -            

Den tid som betydde mest i mitt liv.

ibland känns det som om hela himmlen ska ramla ner och gå sönder, jag känner mig så nere iband. för en tid som bara går och aldrig kommer igen.
jag minns den där blicken som fick mig i balans igen, det känns som tusen år sen dina ögon såg på mig som dom gjorde en gång, jag saknar oss. den tomhet som kvarstår när du inte längre står vid min sida är hemsk att uppleva.
för jag vet att jag aldrig mer kommer få känna den känslan vi kände igen, om det skulle ha blivit vi hade jag gråtit i dagar av lycka.
för varje litet steg som tar oss längre ifrån varandra gör att jag mår dåligt.
jag kanske vill jag ha dig för att jag vet att du är omöjlig att få, kanske är jag totalt såld på dig för att jag vet att jag inte borde men vad gör man när man inte kan tänka sig en endate dag utan dig ?

Kommentarer
EVELINA

sv: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Men det är bara lite varmt just nu, men i höst då kommer jag göra det! HAHA :)



Blogg: http://evelinas.devote.se
2010-07-15 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback