josefsssons -            

should i feel happy?

Fredag: Helt galet bra kväll 

Igår vaknade jag upp i eves säng efter att ha sovit 4 timmar, maja smsar och säger att hon är hemma hos mig, så på med kläderna ner till mig och umgås med maja och eve. Sen ner till a.p.t haha (anna på torget)  och äta deras sjukt goda toast. Sen hem till mig igen och sega tsm med evelina :) På kvällen slog ja på en toast hahah nej det gjorde jag inte, jag slog på en film. Och hörde när regnet smattrade mot rutorna.

Idag gör jag ingeting jag håller på att packa för imorrn ska jag sätta mig på tåget ner till göteborg och stannar där i 1,5 vecka, kanske inte blir mycket uppdatering, kanske ingen alls? får se.
ph: gammal



Kommentarer
carina svensson - hästblogg

göra i göteborg ? :)



Blogg: http://svenssssson.blogg.se/
2010-07-25 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback