josefsssons -            

det där leendet som jag älskar

Torsdag:  jag kom hem gjorde typ inget spec, gick ut och sprang en snabbis sen satt jag nog och chatta vid datan :) 

Fredag: träffade Evelina och Fia, har inte träffat dom på ett tag. :( Men vi hade det mysigt, vi gick och posta en lapp som jag inte gjort inför polen resan med konfan, sen drog vi till stan och åt på "anna på torget". Fett gott.
satt där och snacka ett tag, sen kom Alexander, Rikard och William. Vet inte riktigt vad dom ville med dom va där ett tag. Senare gick vi hem till mig och tog ett nattdopp i polen, as nice. 

Lördag:  solade och hmmm. just det sen kolla vi på semesterloppet, gick lite på stan och sånt, på kvällen drog evelina och jag och käka pizza. Och sen mötte upp fia igen för hon åt hemma. senare skulle eve hem för att hon ska till sports camp idag. Avis . Men a jag och fia va ute ganska länge och snackade :) sen när vi kom hem till mig hända massa andra saker, men a det behöver inte komma ut i bloggen.

Idag har jag städat hela mitt rum, dammat och allt sånt skit, as skönt :) just nu sitter jag i Filips rum och väntar på att fia ska städa klart och sen duscha , senare blir det nog stan och köpa godis :D ♥
            
gammal bild ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback