josefsssons -            

nytt år..

godmorgon/goddag bloggen ♥ hahah

igår blev det en väldigt lyckad kväll, Tänker inte berätta dagen i detalj men kvällen :D jag,maja och kajsa började fixa oss runt fyra, sen vid 6 skulle vi vara borta på middag hos anna och leffe, efter vi hade ätit fick vi skjus hem till rebecca där jossan,emma,reban,kajsa och kajsa också va, väldigt roligt ♥

Sen gick jag,maja,kajsa vidare hem till anna,hanna,ollie,petter,emil och anton, och just det, dom hade nån speciell tradition att man skulle äta 12 vindruvor, en för varje klockslag. Jag lyckades då äta 5 av 12 för jag låg nästan bara och as garva så jag kunde inte tugga, hahah, sen efter de gick vi ut och kollade på alla raketer, men bara kollade eftersom att vi glömde våra jävla raker i bilen, faan. Men de va kul i alla fall. Sen gick vi in igen, för att sen efter någon timme blev vi hämtade, och när vi kom hem så snackade vi ett tag innan vi somna !

tror jag fått med de mesta från kvällen nu, hahah BILDERNA KOMMER JAG LOOOVAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback