josefsssons -            

if you don't love me, why do you raise my hopes?

jag känner inget längre det du ser är ett skal,
för du tog bort den lilla bit av själ jag hade kvar.
jag, känner mig tom, lurad och nerslagen 
vi spelade kompisar ett tag men jag har ramlat av spelplanen.
men fuck känslor, jag spottar i marken,
våra band är brutna nu och jag håller i saxen.
jag ångrar att vi träffades, ångrar att vi älskade,
men mest av allt så ångrar jag att jag kämpade.
för ärligt jag är utmattad, och jag har vaknat till 
och fattar inte hur jag kunnat vara så blind,
din otrogna jävel fortsätt lipa och gråta 
saknar dig men hatar dig snälla väck mig ur mardrömmen.
och du är ledsen? då kan du gråta en skvätt 
så gör jag samma sak för att jag lät dig vara med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback