josefsssons -            

första skoldan

hej!
Just nu är det Evelina som skriver för att matilda orkar inte ta sig upp från sängen, men jag skriver som hon ville att jag skulle skriva , så here we go:

Idag va det ju den första skoldagen och man kan ju bara säga att jag är otaggad, men jag tog mig igenom den iallfall haha, efter skolan drog jag,eve och fia ner till stan och köpte julmust och bullar och sen gick vi vidare hem till mig och satte på en film :) ♥
nyss alltså precis innan jag hoppade i sängen va mamma tvungen att ge mig massage för att jag har väldigt ont i ryggen och nacken, så nu ska jag börja med nån slags kräm för att det ska gå över.
Och de är på grund av det jag inte orkar gå upp och blogga, och då anlitar man såklart Evelina!


jag älskar den här bilden på mig och matilda, så klockren! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback