josefsssons -            

Det är insidan som räknas.

Det fanns en tid där jag kunde le     När jag hatade mitt hår riktigt                                           mycket
När jag tog ganska många morgonbilder  När jag hade lugg
När jag kunde ha mina "favvo" jeans   Då jag tog väldigt många bilder i                                        spegeln
Då när väldigt blond         När jag och ester hade många "fotodagar"
Jag hade väldigt många myskvällar hemma   Då jag va riktigt töntig
Jag älskade min klänning            Jag hade alltid håret på en sida
då jag hade flätad lugg                 Jag gillade kort på tågrelsen
Jag va en sån som gömde munnen på    Jag blev kallad fjortis fast jag kort bara för alla gjorde det typ?    igentligen inte va mera en väldigt
.                                         blond, mitt naturliga?
Okej, massa gamla bilder, ni kanske sett alla ? bilderna är ungefär 1-2 år, så inte jätte gamla men..

Kommentarer
Fia

fan va kul att se dig på så många bilder, laddda upp fler bilder !

fast varje dag! :)



Blogg: http://fiamurakas.blogg.se/
2010-01-25 @ 21:27:26
ester

gud vad jag är snygg på bilden



Blogg: http://ybrings.devote.se
2010-01-26 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback