josefsssons -            

det kallas konst.

Hej, Idag har hela dagen spenderats på grafikenhus med klassen. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men i alla fall så är det kost museum eller nått liknande ? Vi fick i alla fall rita en bild för att sedan rista in den i en plastbit och sen lägga in färg i det vi rispat in. Lyckat ! Men de e rätt chill att sitta hemma och veta att alla andra fick sluta 1 timme efter oss :) Just nu har jag efter lång tid pluggande tagit mig en varm kopp te och bara sitter och kollar in olika bloggar och lite sånt kul.

Jag har inte orkat lägga in mina bilder från grafikenhus så jag tog Evelinas bilder HAHA
så alla måste komma ihåg att det är EVELINAS BILDER ! hoppas det var okej för dej eve :)
Men nu ska jag göra klart mitt arbete i engelska och sen byta om för att åka :)



Kommentarer
EVELINA

klart du får :D



Blogg: http://evelinas.devote.se
2010-01-14 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback