josefsssons -            

felsms.com

Måste bara tipsa om denna sida om ni sitter och bara glor framför datan, enormt kul ;)

Kopierade några av inläggen :
----------
Till: Chefen
Sms: Hundra spänn på att du inte fick knulla i natt.  :P
Svar: Va är det du säger?

Förklaring: Skulle skicka till en polare som alltid skryter om tjejer han haft sex med. Tyvärr så skickade jag till min chef. Pinsamt som fan.
----------
Till: Mamma
Sms: Ligger och runkar och tänker på dig!
Svar: Inget

Förklaring: Min mamma är smart nog att fatta att jag egentligen skulle skickat till min tjej, men det va ju så fruktansvärt pinsamt ändå och framför allt att hon va i samma hus då jag skicka.
----------

Till: Pappa
Sms: Ligger och leker med dildon och tänker på dig :P
Svar: Inget

Förklaring:
Skickade till min pappa istället för  min pojkvän :(
----------

Kommentarer
EVELINA

hahahahahhahahahahahahaha .D



Blogg: http://evelinas.devote.se
2010-02-24 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback