josefsssons -            

en dröm kan ta mig vart som helst

tänkte dela med mig av min kära dröm jag drömde för nån dag sen.. :)

jag och maja gick runt i stockholm, ute på stan stog massa mattanter med backar fulla med glas och vatten. Vi blev så glada. Vi åkte nån slags karusell och vi höll på att dö. Senare sprang vi ner i en gränd för vi skulle till nån affär för att köpa nåt på rean, då går vi in i en hårsalong och typ frågades oss själva vad vi gjorde där, ingen visste. så vi gick ut, där tappade maja alla sina småpengar, så vi stog och plocka upp dom. Sen kom vi typ till en annan värd, där åkte vi runt på en moppe, och så var den världens uppförsbacke, men ja gasa så mycket att vi nästa gjorde en volt med moppen. Sen när vi kom upp så skulle vi ner också, då säger maja,
-du vet väl hur man slirar ? , ja ba, hahha ja. Så ja typ bromsa ner för backen och moppen slira, sen kom vi till en stor äng där massa personer vi, vi tog nått race på ängen och sen kom vi till en hinderbana. Den va full med hinder, och snurrsaker vi skulle komma igenom med moppen, och det gick på tid också, sen vid slutet skulle man till tandläkaren. Senare log jag i nån sak brevid hinderbanan tsm med fia,eve och fredrik, jag och fredrik låg och kittla varandra, och sen fråga ja varför fia hade en blöja på sig, då börja alla as garva, hon ba, för ja har mens. haha.

Sen vakna jag. typ helt normalt. inne i min egna lilla värld.


typ fett söt när jag sover !


Kommentarer
pauline

fin blogg du har :)



Blogg: http://pauulinee.blogg.se/
2010-12-29 @ 23:47:54
frida

fin blogg! :)



Blogg: http://fridalejon.blogg.se/
2010-12-30 @ 13:03:49
Maja

Hahahahaha asså jag dog igen, du är så jävla sjuk haha :D saknar dig<3



2010-12-30 @ 17:15:37
fiamurakas

HAHAAHHAHA, skön ju ! Plus att ja har mens nu :P



Blogg: http://fiamurakas.blogg.se/
2010-12-31 @ 00:46:39

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback