josefsssons -            

I'd do anything for love

just nu har jag typ en helikopter/fluga övermig och den känns dom den ska kracha i mitt huvud. sitter typ och duckar. Magvärken har släppt efter en ipren. mamma sa nyss att vi ska grilla ikväll. älska.

Nu har jag faktiskt tänk att jag ska hitta på nåt speciellt varje dag eftersom att skolan börjar om 7 dagar. och då vill jag passa på när vi har sommarlov :D

just det förut har jag inte kunnat ladda in bilder på min lilla bloggdata det har varit nåt fel, men idag när jag testa så funkade det :)






Kommentarer
a m a n d a n y s t r ö m - en blogg om min vardag,ridning,handbollen och foto

ska du fortsätta rida? (;



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2010-08-11 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback