josefsssons -            

Kissies..

Jag glömde ju berätta att när jag och maja va inne i stan så gick vi in på weekday för att kolla efter jeans, men hittade inga. Men dom har byggt om lite där så vi åkte upp till sista våningen för att kola lite. Och där uppe va det helt tomt "trodde vi" så vi gick typ runt och överallt och kollade typ ner i golvet, längst in i affären står kissie och dennis och blir fotade, hon trodde säkert att vi lossades som om vi inte såg henne och typ smyg titta haha.

så att jag och maja gick fram och frågade om vi fick ta en bild med henne. haha. för skoj skull ;) Men hon var faktiskt jätte snäll, och hon är inte som på bloggen i alla fall, mycket snällare och MINDRE läppar en på bloggen.

Maja och kissie

Kommentarer
EVELINA

feeeeeett häftigt, haha :)



Blogg: http://www.evelinas.devote.se
2010-04-07 @ 09:57:35
ester

sv: asså jag var hos dig när vi bytte julklappar haha. men det där skåpet är väl borta i köket? (: <3



Blogg: http://ybrings.devote.se
2010-04-07 @ 10:11:10

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback