josefsssons -            

Jag längtar tills vi två blir en..

Nu sitter jag och maja och är proppmätta efter att ha ätit middag hos hennes mormor. Hon fyller år idag. Maja är så seg att hon inte ens orkar hålla upp mobilen, så hon lutar den på min kind. Alla antecknar. Idag har vi varit en snabbis på stinsen också. Men lägger in allt ja köpt ikväll eller imorrn. Senare ska vi bada och kanske ta lite bilder. Bara så att alla vet bloggar jag från majas Aino nu. Haha. Det går super fort. Oj,oj nu gjorte djurgården mål och alla flög upp i taket och skrek haha. Nej nu ska jag proppa i mig godis och vara lite social med alla andra, puss

Kommentarer
EVELINA

sv: ja gud ja, jag är värsta modellen :o



Blogg: http://evelina.devote.se
2010-04-03 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback