josefsssons -            

Osminkad..

Hej alla läsare !

Idag vaknade jag upp med Fia och Eve, efter en Grymt rolig kväll.
Och sen cyklade jag och Fia hem och senare ska vi väll ut igen, kanske färga håret på mig och fia :)
Helt osminkad, men vem bryr sig?

Jag och Evelina kanske ska sluta andvända smink varje dag i skolan, tänk igentligen att man gör sig iordning för skolan, Asså nu menar inte jag att vi kommer se ut som två töntar som kommer men att man te,x inte andvänder mascara varje dag i skolan. Ja de e i alla fall en sak vi funderar över !

Kommentarer
EVELINA

så jäkla skönt kväll!<3

jag ska nog typ inte ha imorrn så jag kan sova längre, hahaha

<3



Blogg: http://widaeus.blogg.se/
2009-09-21 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback