josefsssons -            

Hos Maja ! <3

Hej bloggen !

Fredags: Tog jag tåget till Stockholm för att träffa mina älsklingar, Men det va då inte bara att ta tåget hit utan först ta tåg/bussen eftersom att dom renoverar tågeträlset, ta en till södertälje syd, sen byta till pendeltåg till södertälje hamn, sen byta där till ett annat pendeltåg mot märsta, sen ta bussen från Norrviken till Jossan och där va Maja och reban också :) Och hemma hos Jossan fixade vi oss inför Emmas fest, och det va skit nice där, det va Jag,Maja,Jossan,Reban,Rebecka,Kajsa, och Emma som va där, och så gick vi ut ett tag och träffa några till :D

Lördag: Jag och Maja drog från Emma rätt tidigt för att åka in till stan och kolla lite i affärer men tyvärr hittade jag inte ett skit :( Senare på kvällen köpte vi massa godis och hyrde en skräckis och så kom kajsa,reban och Emma hit :S skit läskig va filmen, och efter den skulle vi följa med Emma och Kajsa hem för att dom inte skulle gå i mörkret efter en skräckis helt själva, och det va så sjukt läskigt eftersom man typ går i skogen :O

Söndag: Just nu har jag och Maja precis ätit frukost, och snart ska jag gå och duscha, Sen ska vi göra oss iordning och dra till Fredrik ♥

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen, ha det bra (bilder kommer när jag kommer hem)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback