josefsssons -            

gardaroben !

hejsan !

Jag han tyvär inte blogga om igår så jag slänger in ett inlägg nu istället.
Igår efter vi hade vaknar så blev det så att fia och eve cyklade hem, och senare så skulle jaga vara hemma själv till typ 01.00 eller nåt för alla va borta så jag ringde eve igen och så gick vi ut, och där träffade vi sally och filip. Så vi va ute med dom, och senare när vi skulle hem så va det kol svart ute och jag och eve va sjukt rädda för när vi skulle gå hem va det typ helt öde och så på min gata låg de en stulen cykel och typ krossat glas och vi trodde typ att vi hade inbrott, men så va det inte, men det slutade i alla fall med att eve sov hos mej för hon vågade inte gå hem själv.
Och idag cyklade Eve hem rätt tidigt, och jag städade min garberob fast bara där byxorna ligger hahah !
Senare så ringde filip och jag va med han en stud, men snart ska jag ut och träffa sally.
Sen ska jag nog färga Oscars hår :P
Nu ska jag gå och möta Sally ! ♥

Kommentarer
maja bjersbo

Matilda din korv! vad dålig du är på att uppdatera, haha :P saknar dej hunnie <3



Blogg: http://bjerlind.blogg.se/
2009-09-29 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback