josefsssons -            

Fredag... !

Hejsan !

idag så va det skola som vanligt, sen efter skolan så gick jag,Fia och Evelina hem till mig, och så kom Oscar hit och va här ett tag :)
Senare så följde vi med Fia hem och så skulle hon packa eftersom att vi skulle sova hemma hos mig i våran lilla stuga på tomten. Men när vi va på väg hem till mig så skämtade vi om att ta en cykel som vi hittade i buskarna, men när vi kom närmare så visade det sig vara Amandas cykel som blev snodd i skolan, så vi tog den och cyklade hem till Amanda och lämmnade den.
Och på vägen hem så gick vi in till Evelina och så packade hon sina saker, och så sprang vi ner för backen för att hinna hem till idol hahaha vi hann " pust "

Kommentarer
oscar<3

fan va lång hårig ja va <3



2010-12-30 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback