josefsssons -            

Ge dej, Jag har valt och jag valde inte dej...

Hejsan !

Just nu sitter jag och väntar på att min macka ska hoppa upp. Idag slutade vi 12.15 skönt ..
Senare kommer Evelina hit så ska vi gå och kolla på handbollsträningen men hon ska inte vara med för hon är lite förkyld och då kan det vara farligt typ, så vi kollar :D
Eftersom att min mobil gick sönder så har jag en as gammal mobil nu, så precis när jag fått igång alltid och kom på hur man gjorde allt med den mobilen på bilden så hittar jag inte så man har mobilen på ljudlöst och eftersom att den är köpt utomlands fanns de inte å,ä,ö så NEJ jag håller mig vid den gammla tills jag köpt en ny !

Kommentarer
EVELINA

who cares! TA DEN ÄNDÅ VEM BEHÖVER Ö,Å,Ä INTE JAG IALLFALL!

hehe eller jo de gör jag



Blogg: http://widaeus.blogg.se/
2009-11-24 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback