josefsssons -            

designen :/

Hej alla, asså jag HATAR min blogg just nu, för at jag råkade ta bort min bakrundsbild från albumet vilket innebär att den försvann från bloggen också så nu är den vit och ni ser jue hue det ser ut  :( nu håller jag på att göra om designen helt och headern så vi får se hur lång tid det tar men ni får stå ut =)
Men nu är jag ganska trött så jag ska ta en duch och sen gå och lägga mig, och just det nästa tisdag ska jag klippa mig och jag ta klippa lugg, får se hur det blir då :p hoppas på det bästa bara, <3  Och så har jag bestämt mig för att jag int ska platta håret varje dag för jag vill ha långt fint hår och då får jag vara lite "snällare" mot det också =) hahaha aja pussiz godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback