josefsssons -            

studenten !

Hej alla söta, ♥ idag har jag varigt ledig från skolan, riktigt skönt va det ...!  Jag var nämligen på Elins student. Det var riktigt roligt faktiskt.  "shalalala fy fan va du e bra"  senare åkte vi hem till henne och åt lite och så (det var väldigt många där) Men senare kom Alexandra och carro och det hände så himmla mycket saker senare, Jag skrattade så mycket så att jag höll på att dö.. ♥

OBS:
Jag är så himmla kall och trött så att jag kommer lägga in bilderna imorrn istället, sorry för det men jag orkar värkligen  inte nu. !..♥ '

Men jag får önska min läsare en riktigt mysig Fredagskväll..



Kommentarer
amanda

va inte syster med på campus? elr när hon sprang ut?



Blogg: http://amandanystroom.blogg.se/
2009-06-07 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback