josefsssons -            

Glass...♥

Tjoohoo !
Kom nyss hem från stan, pappa ringde och frågade om jag ville åka ner och äta glass, och jag sa såklart ja ! Väldigt gått va det, Och så måste jag faktiskt berätta att jag fått väldigt mycket beröm för mitt hår idag, hahha fattar inte varför jag slängde bara upp det ! Hihihi det va jue i alla fall bra att alla andra tyckte det va fint. ♥


Och så måste jag säga att jag saknar er så himla mycket, vi kommer ha det bäst på sports camp tjejor !
 

Nej, nu ska jag göra lite nytta på mitt rum, ! ♥


Kommentarer
natalie

har saknat dig sjukt mycket också men snart ses vi:D



synd att 94:orna kom den sista veckan! dom som är så heta;)



Blogg: http://nataliewestermark.blogg.se/
2009-06-17 @ 00:23:43
Anonym

hejhej, du hade en jättefin blogg! skulle uppskattas om du kunde besöka min och ge tips om vad jag ska ha på mej på midsommar. mvh jennifer



2009-06-18 @ 15:15:25
jennifer

haha bloggen försvann, jaov.blogg.se



Blogg: http://jaov.blogg.se/
2009-06-18 @ 15:16:14

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback