josefsssons -            

jag är sämst på att komma på rubriker..

Hejsan bloggen ! ♥
Vaknade 11.58 idag, hoppade upp ur sängen och åt frukost, sen så planerade jag och Ester vad vi skulle göra idag, och vi kom tillslut fram till att vi skulle åka till "afrika huset", det är en tjej som har förlorat sin man och en kille som har förlorat sin tjej i afrika, och så har dom lyckats hitta varandra. Men i alla fall dom har ett hus som det bara är afrika saker i, alltså huset är inrätt som ett afrika hus. Dom åker nämligen till afrika några gånger per år och köper massa grejer där ifrån och så kan man köpa de i det här "afrika huset". Jag skulle värkligen inte neka att bo där för huset är värkligen jätte fint. Och han som bor där är också fotograf så det finns väldigt fina bilder på te.x djur från afrika väldigt fina. Jag tog faktiskt väldigt många bilder, men det visade sig att man inte fick andvända bilderna mer en privat så kan därförr inte lägga upp dom på bloggen, :/

Men nu ska jag kolla runt lite på datan, tror nog att det kommer flera inlägg senare <3



Kommentarer
amanda

de har jag hört om xd

skulle inte ni till liseberg?



2009-07-31 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback