josefsssons -            

Dårligt med bilder !

Hello !
Dagen började med att gå upp 08.00 :/ sen åkte vi in till Eskilstuna för jag skulle till tanläkaren och planera min tandställning. Sen gick vi runt lite på stan där, och jag handlade inte så mycket men det blev i alla fall,
En klänning från vila 299 kr
Och underkläder från h&m 80 kr ( rea )
sen körde mamma oss till läggesta, sen tåg vi tåget till Stockholm och där ifrån pendeln till norrviken. Och nu har vi äntligen kommit hem till Maja, det är så himmla varm asså  !

Och jusst det, ni har nästn inte nått nån bild på senaste tiden bara gammla bilder, men jag lovar att det kommer bilder imorrn, både på klänningen lite annat, för sen kommer jag nog inte kunna blogga på ett tag, eftersom att jag åker till Sports Camp en vekca till på södag och deräkt efter det åker jag till öland med Maja, men jag vet inte om jag kan blogga där, det får jag se, men bara så att jag förvarnar i fall att jag inte kan det så vet ni varför ! ♥

Men nu ska jag och Maja baka lite tror jag, puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback